Článek

Vítejte v internetovém obchodě nově založené firmy, která nese jméno Josef Vaníček, stejně jako její majitel a jediný zaměstnanec.
Vystudoval jsem sice farmaceutickou fakultu a povoláním jsem lékárník, ale je tomu už několik let, co jsem jasně ucítil, že tím, co mě vždycky nejvíc bavilo a dodnes nejvíc naplňuje, je tvoření.
Už od naší svatby v roce 2007 mě moje skvělá manželka podporuje v kreslení, malování a jiném kutění. Žijeme společně s našimi dvěma dětmi na okraji rodného Liberce. Z naší panelové rozhledny máme krásný a inspirující rozhled na úbočí Jizerských hor.
Prostřednictvím své firmy bych chtěl svůj zápal k tvorbě předat svému okolí a podělit se o svoje zkušenosti. Na toto téma v současnosti připravuju e-book, který pojednává o naší tvůrčí motivaci. Dále distribuuju mnou ozkoušené a více než vyhovující výtvarné materiály a obaly sloužící k jejich přenášení a bezpečnému uchování.

V žádném případě jsem nerezignoval ani na své lékárnické povolání, právě naopak – chci i nadále radit všem nemocným, co a jak udělat, aby se opět stali zdravými. Asi to bude znít z mých úst trochu paradoxně, ale nemyslím si, že polykání léků (zejména v dnes pozorovaném měřítku) by k tomu mělo vést. Proto píšu další e-book, který shrnuje poznatky z mé praxe a podává radu, jak číst naše nemoci a vyléčit je i bez léků. Nedočkavci mohou navštívit můj blog, kde pravidelně ventiluju své rozhořčení z léků a farmaceutického průmyslu vůbec.